دور دنیا با شباهنگ

مجله سفر و گردشگری

مجله سفر و گردشگری

دور دنیا با شباهنگ

دور دنیا با شباهنگ یک مجله آنلاین در زمینه سفر و گردشگری بوده که سعی دارد تا با ارائه مطالب کاربردی برای مخاطب عام، گامی در جهت افزایش آگاهی نسبت به سفر و صنعت توریسم بردارد. امید است این امر با همراهی شما بزرگواران میسر و موثر باشد.
تمامی حقوق وبلاگ و مطالب آن متعلق به آژانس مسافرتی "شباهنگ آسمان بدون مرز" میباشد.
shabahangsky.com

طبقه بندی موضوعی

سفرهای هیجان انگیز با کشتی کروز

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ق.ظ

سفری را تصور کنید که چندین مقصد دارد، اما مجبور نیستید بیش از یکبار چمدان هایتان را ببندید! جایی که می توانید چشم هایتان را ببندید، در اتاقی رویایی بخوابید و در نقطه ای دیگر از جهان بیدار شوید.

نه عجله ای برای رسیدن به فرودگاه خواهید داشت، نه ترافیک و نه جا به جایی از هواپیمایی به هواپیمایی دیگر.

اگر به دنبال راهی برای کاهش استرس درسفر هستید، روشی را انتخاب کنید که تنها دغدغه تان هنگام بیدار شدن از خواب این باشد که در کدام سالن صبحانه بخورید.

در این مقاله 8 تا از هیجان انگیزترین سفرها با کشتی های کروز را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کونارد لاین ترنس آتلانتیک

با بزرگترین اقیانوس پیمای جهان به نام کونارد لاین ترنس اتلانتیک سفر کنید. این سفر دریایی  175 سال است که وجود دارد و قدمتش به قبل از وجود هواپیما برمی گردد.

کروز 8 روزه از لندن به نیویورک به خاطر تفریحات کم نظیر و انتخاب های متعدد غذایی اش بسیار معروف است.

کونارد لاین ترنس آتلانتیک

کروز هایدویز همینگوی

از آن جا که تمامی راه های ارتباطی کوبا با ایالات متحده قطع است این کروز که نام آن از نویسنده افسانه ای آمریکایی گرفته شده است و مدت آن 12 شب است مسیرها و مکان های جدیدی را به شما نشان می دهد.

برخی از مهم ترین این مکان ها عبارتند از کی وست، نیواورلئان، شبه جزیره یوکاتان در مکزیک و اقامتی یک شبه در هاوانا.

 

جزایر لوفوتن

مجمع الجزایر قطبی دارای بهترین بارها با استانداردهای نروژی است. در این جزایر همه چیز یافت می شود، از جمله دهکده های ماهی گیری که عکس آن ها را فقط در کارت پستال ها می بینید تا  گردش های ساحلی هیجان انگیز و آبدره های معروف که هر روز بازدید کننده دارند.

پی اند اُ،  کروز 18 شبه ای است که تمام 18 شب را در کشتی می گذرانید و یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می شود.

جزایر لوفوتن

برزیل و سیلورسیز

برای کسانی که هزینه ی بیشتری را به سفر اختصاص داده اند، سفر 19 روزه ی کروز سیلورسی از بنوس آیرز به بریج تون در باربادوس بهترین پیشنهاد خواهد بود.

برنامه سفر به برزیل شامل سه روز دیدار از ریودژنیریو (که می تواند هم زمان با کارناوال باشد) با دیگرجاذبه هایی چون سانتوس، بوزیوس و ناتال است.

برزیل

آلاسکا به ونکوور

برای سفری از آنکورج، اسکاگوی، جونیو و کچیکان با کشتی پرنسس باید تا آب شدن یخ ها در ماه مارس منتظر بمانید. به طرف ساحل کانادایی ادامه دهید تا برسید به پسفیک کانادا، بندر مروارید ونکوور. بهترین مسیر که پوشیده از کوه ها، سرسبزی ها و توده های غول پیکر یخ می باشد.

آلاسکا به ونکوور

کروز لاین کارناوال

اگر مطمئن نیستید از سفر با  کشتی کروز خوشتان بیاید، این کروز و تعداد بیشمار مقاصدش را امتحان کنید. برنامه سفر شامل پک 3 تا 7 روزه توسط 25 کشتی کارناوال با بهترین امکانات با کمترین هزینه به ارزشی بین 30 تا 50 یورو به ازای هر شب برای یک نفراست (البته در فصل های خلوت).

کروز لاین کارناوال

دیزنی فانتزی کارائیب جنوبی

کروز فانتزی دیزنی مناسب ترین انتخاب برای خانواده هایی است که  با بچه های خود به مسافرت می روند. پیشرفته ترین امکانات برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان تا پایان سفر تعبیه شده است.

معروف ترین مسیر 7 روزه کروز از اُرلاندو به کارائیب جنوبی شامل ایستگاه هایی در باربادوس، مارتینیک، سنت کیتس و… می باشد.

کارائیب جنوبی

کروز ریور روسی

برای آشنایی با روسیه هیچ گزینه ای بهتر از یک کروز تاریخی در بین دو شهر مهم روسیه یعنی مسکو و سنت پترزبورگ نیست. کروز 10 شبه ی رویال ریور ویز شامل 9 گردش ساحلی و اقامت های طولانی در هر دو شهر است.

کروز روسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی